vrijdag 10 april 2009

Dagboek Chandra deel 2

Hallo lief dagboekje.

Hier ben ik weer! Vandaag heb ik 2 kleedjes gemaakt.
Ik heb extra hard doorgewerkt. Ik heb nu wel pijn aan mijn vingers.
Maar ik heb wel meer verdiend. Morgen ga ik naar mijn baas.
Dan ga ik hem vertellen hoe hard ik werk en hoe weinig ik verdien ook al werk ik zo hard. En ik ga hem vragen om meer geld. De kans is groot dat ik dan niet meer bij hem mag werken. En ik wil meer tijd om met andere kinderen te spelen. De kinderen in Nederland en zo die mogen, nee moeten naar school en ze hebben genoeg tijd om te spelen. En ze hoeven niet zo hard te werken als de mensen en kinderen hier. En ook hebben ze goede huizen. En dat heb ik allemaal niet!
Dit is wat ik graag wil:
* Naar school gaan
* Spelen
* Meer loon
* Beroemd worden.
En dat soort dingen.
Ik wil gewoon net zo leven als de kinderen in Nederland en andere landen.
Tot morgen lief dagboekje.

Groetjes, je Chandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten