vrijdag 3 april 2009

mijn weekje op school

hoi allemaal.
vandaag de laatste dag van deze heerlijk warme school week.
deze week heb ik gewerkt met de weektaak.
je krijgt maximaal 4 vakken op 1 dag. bijvoorbeeld:
taal, rekenen, spelling en ga zo maar door.
taal en rekenen krijgen we iedere dag.
we hebben 3 vakken die we maar 1 keer per week krijgen:
staatsinrichting: is een beetje saai(om eerlijk te zijn)
tabellen&grafieken: héhé lekker 2 bladzijdes rekenen!
en lezen: halfuurtje kaarten maken en boekjes lezen soms leuk.
deze week vond ik echt leuk. hihi komt door het warme weer.
de hele weektaak af. nu kan ik aan de extra opdrachten werken.
straks streetdance de eerste les. ik heb al eerder gedans maar ik ga ergens anders heen. geniet jij ook zo van het warme weer?
stem maar op mijn poll.
nou ik ga weer doei.

greetz krissje
p.s. ik schrijf elke dag een stukje voor jullie over wat ik de dag beleefd heb! dagboekie dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten